Информация относно COVID-19

COVID-19 информация


COVID-19 информация

Хигиенни мерки

Ние от Тop Rent A Car полагаме особено внимание и грижи за предоставянето на чисти и изрядни автомобили, още повече сега в ситуация на извънредно положение. Важно за нас е да осигурим безопасна среда за нашите клиенти и служители, затова сме приложили комплект от хигиенни мерки:

Измиване на ръцеИнструктираме служителите да мият ръцете си със сапун след обслужване на всеки клиент.
Дезинфекция на повърхностиВсекидневно, през определен интервал от време, дезинфектираме често докосваните повърхности в офисите ни.
Носене на маскаВсички агенти, отдаващи автомобилите под наем, носят предпазна маска за лице. Изискваме нашите клиенти също да носят такава.
Дезинфектант за ръцеПредоставяме дезинфектант за ръце на разположение на клиентите във всеки наш офис.
Социална дистанцияИзискваме спазването на социална дистанция, определена от държавните институции. Допускаме само по един клиент в офис. При отдаването и приемането на автомобил също спазваме дистанция клиент – служител.
Дезинфецирани автомобилиВсички автомобили минават специално почистване на автомивка, като биват обработени с дезинфектант.

Нашият екип е готов да Ви обслужи, спазвайки всички противоепидемични мерки за безопасност.


Кадри от почистването на автомобилите

Вижте процес по почистване на автомобилите


Резервация на разстояние

Изберете сигурният начин на комуникация – резервирайте автомобил на разстояние. Можете да направите резервацията си бързо и лесно на нашия уеб сайт (с допълнителна отстъпка) или на телефони 0700 89 050 и 0890 170 170.

За Ваше удобство и сигурност може да направите резервация с доставка до адрес. Така ще избегнете пътуване до локация, ще ограничите контакта с тълпи от хора и ще намалите риска от заразяване с вируса. Доставката се таксува допълнително според ценоразписа, който може да намерите тук.


Виртуален ваучер

Ако сте принудени да анулирате резервацията си в последния момент (по-малко от 72 часа преди началото на наема), поради въвеждането на извънредно положение във Вашата държава и затваряне на границите, и като следствие на това отмяна на полета, тогава периодът на безплатно анулиране на поръчката се удължава до момента на вземане на автомобила.

При анулиране на такъв тип резервации няма да се начислява такса и ние ще запазим цялото Ви предплащане за следващия Ви наем. Сумата за предплащане няма да бъде възстановена, но ще Ви бъде издаден виртуален ваучер за стойността на предплащането.

Можете да използвате тези ваучери в продължение на 12 месеца за някои от Вашите бъдещи наеми. Ако Вашият полет е бил отменен, поради въвеждането на извънредно положение и сте нямали възможност да реализирате наема си, но НЕ сте ни уведомили преди началото на резервацията, то предплащането ще бъде удържано изцяло.

Често задавани въпроси

  • Как почиствате автомобилите преди наем?
  • Екипът ни изпълнява стриктно няколко основни стъпки. Прочетете повече тук.
  • Работят ли всички ваши офиси?
  • Всички офиси на Top Rent A Car (с изключение на сезонните офиси) продължават да работят. Можете да резервирате автомобил с вземане или връщане на всяко едно летище в България, в офис в града или с доставка до Вашия адрес. Списък с локации на офисите ни можете да видите тук.

    Искаме да обърнем по-специално внимание на това, че офиса ни на Терминал 1, София не работи във връзка със по-специалния режим на самото летище. Ние обслужваме клиенти в офиса на Терминал 2, до който можете да стигнете с безплатен шатъл автомобил, предоставен от летището.
  • Мога ли да резервирам еднопосочен наем на автомобил?
  • След предварителна заявка е възможна доставка или връщане на автомобила до друг град или офис на Top Rent A Car. Повече информация можете да откриете тук.
  • Мога ли да направя резервация за пътуване извън България?
  • Предлагаме възможността да посетите съседни държави с наетия автомобил при предварително запитване и одобрение. Възможни дестинации са Гърция, Северна Македония, Сърбия, Румъния. Повече информация относно условията за наем извън страната можете да откриете тук.
  • Как да променя или да анулирам резервация, направена с Top Rent A Car?
  • Ако имате промяна в плановете или полетът Ви е отменен, моля свържете се с нас възможно най-скоро, за да ни информирате за промените.
    Потвърдена резервация може да бъде отказана/променена до 72 часа преди началото на наемния период, без начисляване на такси. При отказ/промяна на резервация, по-малко от 72 часа преди началото на наемния период, се начислява такса в размер на 15% от крайната наемна цена, но не по-малко от наемната цена на автомобила за 1 ден.
  • Как да променя или да анулирам резервация, направена чрез брокер или туристическа агенция?
  • Ако искате да промените или анулирате резервация, която е направена през някой от нашите партньори, моля да се свържете директно с тях.
  • Какво трябва да направя, ако се заразя с COVID-19 и съм взел кола под наем от вас?
  • Ако пристигате от държава от рискова група и Ви се налага да бъдете поставени под карантина, моля да ни информирате за това предварително. В такъв случай, колата трябва да е резервирана от Вас за период не по-малък от периода на евентуална карантина.
    Ако по време на наем се заразите и трябва да бъдете поставени под карантина, моля незабавно се свържете с нас. Ако нямате възможност да върнете автомобила в срок, посочен в договора, може да се наложи да Ви таксуваме за допълнителни дни.
  • Ако полетът ми е бил отменен от авиокомпанията в последния момент - мога ли да очаквам, че сумата на предплащането ще бъде възстановена под формата на ваучер?
  • Ако причината за отмяна на полета не е свързана с въвеждането на извънредно положение и затварянето на границите, то се прилагат стандартните условия за отмяна.