Customer reviews
Latest reviews:


Accused me of damages I didn't cause

Impatient, lacking knowledge, he could not explain why I should pay for the same damage twice.



Няма достатъчно информация, къде да бъде паркирана колата на летището. Попитах и ми бе отговорено, че мога да оставя колата където е удобно за мен, а накрая ме накараха да си заплатя таксата за паркинга ☹️

Върнах колата в изрядно състояние, дори измита и изчистена. Заради този некомпетентен служител, на който му отне повече от 40 минути, щяхме да изтървем полета си. Многократно влиза и излиза, и обикаля колата, докато накрая"намери"драскотинка по таса на джантата. Заяви ми, че 400€ ,които платих за пълна застраховка на колата, не покриват драскотината на таса и ни взеха 100€ за това. По-късно получих имейл с разписката, където пишеше:"ЗАГУБЕН ТАС"!!! Такава наглост не бях чувала през живота си! С лъжа и измама бизнес не се прави!

See above comments.... needs more customer service training........ very rude and rule bound but unable to explain the 'rules' ... I am sure she is trying to do her job but the lack of flexibility and refusal to allow access to more senior management along with her lack of empathy for customer's causes much distress.




