Time to pick-up/drop-off:
good
Would you recommend us:
yes
no
Здравейте г-н Мандраджиев,
Благодарим Ви за обратната връзка. Мнението на нашите клиенти е много важно за нас!
Съжаляваме, че новите промени в процеса на наемане и връщане на автомобилите не отговарят на вашите очаквания и се извиняваме за неудобствата, които това е причинило. Разбираме важността на комфорта и удовлетворението на клиентите. Ние предлагаме два различни начина за взимане на нашите автомобили под наем: взимане от летище след доплащане на допълнителна такса или взимане от офис. Това се дължи на завишението на летищните такси и наемите от страна на наемодателите (летищата). За да задържим ниските нива на цените и да продължим да предлагаме най-добрата услуга на най-добрата цена, се налага да предприемем промени в обслужването ни.
Относно недоразумението свързано с таксата за връщане на автомобила в по-късен час, съжаляваме, че не бяхте информиран за нея предварително. Ще разгледаме начините да подобрим комуникацията с клиентите относно допълнителните такси и разходи.
Ценим вашия лоялен принос като клиент и вярваме, че с вашата обратна връзка можем да работим за подобрение на нашите услуги. Обещаваме, че ще предприемем действия, за да предоставим по-добър и гладък опит на нашите клиенти в бъдеще.
Отново се извиняваме за причинените неудобства и се надяваме, че ще имаме възможността да надминем очакванията Ви при следващия наем. Ако имате допълнителни въпроси или забележки, не се колебайте да се свържете с нас на customer.service@toprentacar.bg.
Благодарим ви за разбирането и проявеното търпение!
С Уважение,
Top rent a car