
На 17-и 18-и ноември Варна беше домакин на Innowave Summit 2023. В най-голямото експо за технологии и иновации в региона се включиха над сто изложители.
Top Rent A Car имаше удоволствието да бъде official mobility partner и да допринесе за транспорта на изложители и гости на събитието.
Компанните, които бяха потвърдили участието си, идват от цял свят. Сред тях са едни от най-големите европейски IT-клъстъри – Transylvania IT Cluster, France Delegate, Cluster Catalonia, Pro Malaga, Valencia Digital Summit. Част от присъстващите бяха и топ лектори от цяла Европа като Андрю Мур, Матю Крос, Джерълд Хамън.

Вече седем години Innowave Summit обединява общности и дигитални лидери от цяла Европа, както и засилва иновативните екосистеми в региона.
Като най-голямото нетуъркинг събитие на технологичната общносто в региона тази година, клъстърите доведоха със себе си представители на членуващите в тях компании, които се срещнаха с други създатели на технологии и се запознаха с българския пазар и възможностите за инвестиции.
“Най-големият двигател всяка година да привличаме топ лектори и компании от цяла Европа е желанието ни да покажем, че във Варна е възможно да се случват нещата. Защо Варна да не се превърне в следващият технологичен хъб на Източна Европа?”-казва Стефан Петров, един от организаторите на събитието.
На сцената на тази иновативна конференция се изправиха известни фигури като Андрю-Уелд Муур, директор на продажбите към Meta/Facebook, Карлос Канту, главен маркетингов директор на Freepik, Декс Бартон, директор по маркетинг и комуникации в DeepMind – компания на Google, Матю Крос, съветник на Робърт Киосаки и Тони Робинс, както и много други.

”Искаме всеки посетител да извлече максимална полза от Innowave Summit. Искаме бизнесите да намерят своите нови партньори и клиенти. Искаме изложителите да представят иновативните си компании пред хиляди гости. Искаме младите таланти да намерят причина да останат в България. Затова го има Innowave Summit вече седем години-за да обединява общностите и да развива екосистемата в региона.”
Благодарности на организаторите, както за доверието така и за възможността да бъдем част от това събитие!