Проучване на потребителското мнение

Проучване на Top Rent A CarВ Top Rent A Car винаги сме обръщали особено голямо внимание на клиентите ни. Ето защо през изминалия летен сезон проведохме собствено проучване на мнението на туристите използвали услугите ни и наели кола от нас.

Резултати

Проучването е базирано на 500 анкети проведени с наши клиенти през  летния сезон 2010г. За нас е удоволствие да Ви съобщим крайните резултати от проучването. Най-вероятно, някой от Вас, които четете този материал, сте били помолени от наш рентакар агент да попълните анкетата.  Надяваме се тези резултати достатъчно обективно да представят цялостното удовлетворение от услугите предoставени от Top Rent A Car, тъй като броят на анкетите и допитаните хора е достатъчен за представителна извадка. Предлагаме Ви и други начини да споделите вашето мнение за Top Rent A Car. Може да направите това в секцията ни за отзиви, както и във Facebook и Twitter.

Относно анкетата ни, зададохме Ви 6 въпроса с място за отбелязване на отговора и празно поле за допълнителни коментари. В първия въпрос Ви попитахме, как определяте цялостното качество на услугите ни, от момента на резервиране на автомобила до момента на връщането му. Много сме щастливи от отговорите на този въпрос. 68% от клиентите ни отговарят, че са изключително доволни, а 27% че са „доволни”. С „Безразлично” са отговорили 4%, а 1% от анкетираните не са доволни от услугите ни.

Качеството на рентакар услугите

Втория въпрос в анкетата ни е относно предоставеният автомобил. Повечето клиенти на услугите на Top Rent A Car са изключително доволни от наетата кола – 66%, а 26% от запитаните я определят като добра (80% от автомобилния ни парк е съставен от чисто нови коли като непрекъснато се стараем да го обновяваме). 4% от клиентите ни „не могат да преценят”, 2% са недоволни, а 2% от анкетираните – разочаровани от предоставеният автомобил. За нас са много важни негативните коментари и винаги сме били отворени към градивна критика, защото това е още един начин да подобрим нивото на услугата и поправим своите грешките.

Несъмнено най-единодушен отговор получихме на въпроса „Как определяте качеството на обслужване предоставено от нашите рентакар агенти?”. Цели 77% от запитаните определят предоставеното обслужване като изключително добро! Това е ясен знак за нас коя е най-силната ни страна. За 18% от клиентите обслужването е добро, 4% не могат да определят и само 1% са недоволни. Тези резултати са изключително важни и голямо признание за нас.

Качеството на обслужване

Една от най-важните части от резервационният процес е точността на рентакар агента. Ето защо Ви попитахме дали агентите ни идват навреме. Както и очаквахме 60% от анкетираните са посочили „вече ни чакаше” преди часа на вземане на колата, а 34%, че е дошъл навреме. Разбира се, има и изключения – 4% казват, че рентакар агента е закъснял, а 1% са го чакали дълго. Тези резултати са много добри, въпреки това се извиняваме на клиентите ни, които по една или друга причина се е наложило да ни чакат. Стараем се да ограничим до минимум непредвидените ситуации и инциденти, основна причина за редките ракъснения на някои от рентакар агентите ни.

Последният и най-важен за нас въпрос от проведеното проучване беше „Ще използвате ли услугите ни отново?”. Това е въпросът с най-категоричен и единодушен отговор – 97% от вас казват, че отново биха се обърнали към Top Rent A Car, ако имат нужда от кола под наем и едва 3% не са сигурни и отговарят  с „може би”. Силно вярваме, че сте били искрени в отговора на този въпрос и наистина ще се обърнете към нас при нужда от автомобил под наем или друга предлагана от нас услуга.

В заключение, искаме да благодарим на всички наши клиенти участвали в проведеното проучване. За нас е изключително важно непрекъснато да подобряваме качеството на услугите ни. Стараем се да ви предлагаме и доставяме нови автомобили на разумни цени и безкомпромисно обслужване.