“Top Rent A Car” заслужено заема място в специалния февруарски брой на “Forbes Bulgaria”.

“Forbes България” достига до 140 млн. читатели, което го прави най-големия бизнес медия бранд в света. Списанието възхвалява свободното предприемачество и успеха. Forbes има 40 местни издания, сред които е Forbes България. Стъпват на българския пазар през 2010 г. и до края на 2018 г. има издадени около 100 броя на списанието.
В статията на списанието за м. Февруари 2023г. вниманието е насочено към изминатия дълъг път, за успехите, за трудностите и още поучителни истории. Може да намерите отговори на въпросите: Какво е бъдещето на индустрията за коли под наем? И какви тенденции се следват в този бизнес?
„Много чужденци с имоти в България коментират новите ни коли, защото това рядко им се случва в Европа. За българските потребители обаче е стандарт“, казва Милен Маринов. Неговата компания „Модул“ стои зад бранда Top Rent a Car и държи, по думите му, 44.5% пазарен дял за 2021 г., като се позовава на независимо проучване на Euromonitor International.
Две трети от бизнеса на “Top Rent a Car” е концентриран в София, което е причина компанията да отвори миналата година офис и в центъра, освен този на летището. Все повече хора в големите градове с уреден транспорт се отказват от личните си автомобили, което води до нарастване на рент-а-кар услугата.
Бъдещето на индустрията за коли под наем изглежда обещаващо, с много възможности за бизнес и развлекателни пътувания, което кара собственика на Top Rent A Car Милен Маринов да преследва още по-голяма цел – да увеличи пазарния си дял.
Цялото интервю може да прочетете във февруарския брой на списанието.